Shut up and drive!

2010-04-25 20:02:51

Fredagkvällen började med att jag skjutsade in syrran och Carro till stan. Efter det kikade jag förbi Österlund och där var det fullt pådrag, "grill invigning typ". Kändes dock lite surt att sitta där nykter, när alla andra drack, men det var riktigt härligt folk där och jag fick mig många skratt. :') Vid nio tiden var jag även snäll och skjutsade Linnéa till bussen och sen åkte jag hemåt. När jag kom hem så kollade jag och pappa på film, "The Bounty Hunter" (som var riktigt rolig!), och sen sov jag en liten stund. Sen åkte jag in till stan igen och hämtade syrran och hennes kompisar och när vi kom hem blev det fika. En lugn, men rolig fredagkväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0