SÖNDAG

2010-04-25 20:29:29

Vanligtvis så brukar jag ligga helt död i antingen soffan eller sängen och vara bakis på söndagar, men eftersom det inte blev någon utgång igår så kunde jag kliva upp relativt tidigt och göra lite nytta.

Jag har städat lite, eller städat och städat... gått och plockat lite rättare sagt, åkt och handlat osv. Jag har även bakat muffins, både citron- och blåbärsmuffins och de var SJUKT goda om jag får säga det själv, haha! :)

Det var skönt att få lite saker gjorda i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag kolla på Da Vinci-koden, som går på TV3 ikväll om ni undrar. Men jag hoppas ni får en trevlig söndagkväll allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0