BIRTHDAY PARTY

2010-08-21 12:55:03

Jag har glömt att berätta för er om mitt födelsedagskalas förra lördagen!

Dagen började med att jag åkte iväg och gratulerade min morfar, som fyllde år den dagen, men vi stannade inte så länge eftersom jag hade ett eget födelsedagskalas planerat. När jag kom hem var det dags att städa och fixa i ordning och efter ett tag så kom Stina och hjälpte till. :) Jag blåste ballonger som aldrig förr!
Folket kom vid fyra tiden och då blev det mat, snacks, tårta och bål. Under kvällens gång blev det även många lekar, confessions och mycket, mycket skratt! Senare blev det utgång och då fick jag användning av Thomas spelkort som jag fick i present. Riktigt nice att få supergoda drinkar och få betala med hjärter sex eller spader två etc. ;)

Tack till alla underbara vänner som var med och firade mig och gjorde min dag/kväll lyckad! Även tack för alla fina presenter. :) Och ett stort tack till Stina, som hjälpte mig att fixa inför festen och alla roliga lekar! :) ♥

Bilder från födelsedagskalaset:



Alla bilder kommer att läggas upp på facebook! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0