GOODNIGHT!

2010-08-30 22:28:50

Nu är jag mätt! Har precis ätit lite kvällsfika med Bea & Karolina. Nu måste jag förbereda lite inför imorgon, så att jag slipper fara omkring som en yr höna imorgonbitti och istället kunna sova så länge som möjligt innan jag måste iväg fara iväg och jobba kl. 7.15. Det resulterar i att jag måste kliva upp 6.15, senast 6.30, vilket leder till frågan: Hur i helvete ska jag orka kliva upp den tiden? Det borde vara förbjudet att börja jobba så tidigt! Jaja... vad kan man göra? Det är bara att gilla läget. Goodnight! :*

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Määändu, halv sju är jag uppe i vanliga fall ons-fre för morgonpromenad! ;P;)

2010-09-01 @ 07:14:24
URL: http://madeleinestroeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0