ONSDAG-SÖNDAG

2010-08-29 22:15:50

Oj, jag är visst lite dålig på att uppdatera. Men till mitt försvar så har jag haft mycket att göra och inte haft tid att blogga. Här kommer en sammanfattning av de dagar jag inte haft möjlighet att blogga om tidigare.

Onsdag

Först blev det frukost/brunch på Jambo och efter det blev det jobb. När jag hade jobbat klart fick jag åka och hämta syrran hos Karolina och därefter åka hem och vila en stund. Vid sex tiden åkte jag till min frisör Madde och fixade och trixade med håret. Det blev båda klippning & toning.
Jag blev jättenöjd med klippningen, men toningen blev jag lite besviken på faktiskt. Inte själva arbetet, utan själva toningen. Varför tar inte toningen som den ska på mitt hår?! Jag trodde det skulle bli mycket mer färg än vad det blev. Men då vet vi det till nästa gång! :) Tack så jätte mycket Madde för denna gång i alla fall! :)

BeforeDålig kvalitet, i know... Men som ni kanske ser så var det riktigt långt innan.

AfterMen nu är det en dm kortare i alla fall och rödare och jag har framförallt en frisyr igen! Det ser mycket rödare ut än vad det egentligen är. Får ta en mer realistisk bild senare.

Torsdag
Denna dag började med jobb och slit. ;) Sen var det meningen att jag skulle hitta på någonting efteråt, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig utan det får bli en annan gång istället!

Fredag
Mycket att göra på lite tid. Så fort syrran kommit hem ifrån skolan åkte jag ner och hämtade mina H&M-grejer på ICA som hade kommit. Sen åkte vi iväg och gratulerade vår kusin Linnéa som fyllde 15 år! :) Efter det var det bara till att åka hem, packa lite snabbt och sen åka iväg till sommarstugan i Stöde.

Dessa är dem grejer jag fått nu, de andra två grejerna kommer i nästa leverans. Är sjukt nöjd än så länge!

Lördag
Efter en extremt god frukost begav jag, syrran, pappa, Evert och farfar oss ut på en fisketur. Jag citerar Melker ifrån Vi på Saltkråkan: ”Denna dagen, inte ett liv.” Inte ett enda napp fick vi heller, vilket var lite tråkigt, menmen… När vi kom tillbaks till stugan så blev det först lite vila och sen en otroligt superb middag, as usual, och till sist men inte minst den traditionella pokerturneringen.

Våran härliga sommarstuga :)

Söndag
Vi hann inte så mycket mer än att äta frukost och packa ner allt, innan vi måsta åka från stugan till Birsta. Där blev det lite shopping och pappa åkte iväg på spelning. När vi kom hem så orkade vi inte ställa oss och göra i ordning någon middag, så det fick bli kycklingrulle från pizzerian (och jag klagade inte! haha). Efter att ha fått sovit lite middag, så ska jag nu förbereda inför morgondagen och kolla på Bridget Jones Dagbok. :)

Dagens inköp: Tights H&M Stickad tröja Ginatricot Jeansleggings Cubus


Kommentarer
Postat av: Oscar

Förlåt ännu än gång för torsdagen :(

2010-08-29 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0