GOOD FOOD & BAD WEATHER

2010-08-24 17:45:27

Det var en lite segstartad dag idag, men sen var det bara full fart. Det gick riktigt bra att jobba idag! Eftersom allt inte har startat riktigt än, så har vi saker vi kan göra från förra terminen. Som hemkunskap till exempel, så idag var det bakning som gällde och det blev chokladmuffins. SÅÅ goda! Kunde ha ätit hur många som helst. :)

Visst ser dom goda ut? :)

Förövrig så är det ett riktigt pissigt väder ute idag och jag tror ingen kan ha missat det? Usch, vad deprimerande det är. Har blivit dyngsur flera ggr om idag, så jag är alldeles frussen av mig. Sitter här i stickad tjocktröja och har sockar på mig och försöker värma mig så gott det går. Men nu så måste jag gå ner och hjälpa till och göra middag, kyckling fajitas står på menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0