ANDRA DECEMBER

2010-12-02 16:10:31

Dagen började med lite jobb och efter det åkte jag till Cicci och gratulerade henne. Efter mycket om och men, vill jag väl säga, hittade jag dit. Det var första gången jag var dit och hon hade det så fint & mysigt. Efter ett litet tag så kom Matilda och då åt vi marrängsvisch & knäck och snackade lite skit, mycket trevligt. :)

Efter det hämtade jag upp mamma på jobbet och vi åkte och gjorde lite ärenden, bl.a. åkte vi på bostäderna och bestämde tapeter. Så nu är det bestämt och jag är supernöjd, och dessutom är det sluttjatat om tapeter (haha!). Funderar nu på att sova en stund, för just nu sitter jag som en zombie och fattar ingenting. Ja, sova får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0