NIONDE DECEMBER

2010-12-09 23:33:59

Det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna, men det är för att jag har haft fullt upp med  både jobb och hälsa. Ena dagen har jag haft ryggont, andra magont, nästa huvudvärk och tandvärk! Vad är det som händer?!

Men idag har jag mått mycket bättre och har haft en riktigt rolig arbetsdag. Vi gjorde pepparkakshus, eller ja delarna till den i alla fall, och det är faktiskt till ett skolarbete så det är inte bara nöje. :) Det blev några brända delar, men det bryr vi oss inte i - det ska synas att det är hemmagjort! ;) Vi ska sätta ihop pepparkakshuset imorgon och det ska bli riktigt spännande, haha!

Nu sitter jag här nyduschad med lite ansiktsmask i fejjan. Ska gå ner och tvätta bort det och sedan gå och lägga mig. Får en efterlängtad sovmorgon imorgon, det gillas! :)

Kommentarer
Postat av: Malin.

Slappaste jobbet! ;)

2010-12-10 @ 01:07:00
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0