SUMMARY

2010-12-19 17:27:02

Det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna, men jag tänkte därför ta tag i det nu igen genom att skriva en sammanfattning om vad jag har gjort de senaste dagarna och sen fortsätta med vanliga dagliga uppdateringar.

ONSDAG: Dagen började med jobb och efter det åkte jag och köpte förköpsbiljetter till Gossip & August åt mig, Emma & Stina (AWESOME!). När jag kom hem så sov jag någon timme, spelade spel med mamma, Bea & Jonny och kollade sedan på Maria Wern.


TORSDAG/FREDAG: Det blev inget jobb varken på torsdagen eller fredagen. På torsdagen var jag dock ledig, men på fredagen mådde jag vekligen skit. Låg hela dagen fram till middagen. Senare kom Karolina och joinade oss och vi tittade på en massa julfilmer, myyys.

LÖRDAG: Åkte till mormor & morfar och hjälpte till, samt kollade på lite möbler som jag ska piffa till och ha i lägenheten. Efter det hämtade vi upp Jonny, åkte hem och åt lite snabbt och direkt efter det åkte vi till Forsa och hämtade Bea. När vi kom hem kollade vi på Grinchen & spelade lite spel.


SÖNDAG: Det enda anmärkningsvärda jag har gjort idag är att jag har varit ute och åkt skoter med pappa ute i snöyran, vilket var helt galet kul! Det ska definitivt göras om nu någon dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0