Det var bättre förr?

2010-02-04 09:56:20

Är väldigt skeptisk till den nya designen här på blogg.se. Den verkar så knepig?! När jag har sparat ett inlägg och sedan går in för att ändra på någon grej och sparar det igen, så visas det på "Senaste händelserna" så det blir två x av ett och samma inlägg (vilket jag tycker är lite irriterande och så var det inte förut). Är det bara så för mig eller är det så för flera? Jag vet inte, de kanske fortfarande håller på att fixa designen, men om det ska vara så här som det är nu så tycker jag att den var bättre förr!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådär är de för mig med. Drygt som fan, men jag gissar att de går att leva med :p

2010-02-05 @ 18:20:54
URL: http://saandrapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0