Usel uppdatering

2010-02-02 12:15:44

Jag vet att det har varit dålig uppdatering, eller rättare sagt usel uppdatering, de senaste dagarna om man jämför med förut - men det ska bli ändring på det. Jag drar en lite snabb uppdatering om vad jag har gjort de senaste dagarna.

Torsdag: Snöstorm ute = jag gick inte ett steg utanför dörren på hela dagen
Fredag: Veterinären med våran katt Alix (han mådde inte så bra, stackarn ♥)
och Glysiscup med Emma, Sunkan och Jennifer :)
Lördag: Förkrök hos Sunkan och sedan utgång på Stadt,
sjuuukt rolig och urspårad kväll! ;)
Söndag: Dagen efter = deg, film och feeeber.
Måndag: Feber, grey's, pannkaka och paradise hotel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0