Lördag

2010-01-09 17:35:05

Imorse vaknade jag av ett sjujäkla oväsen, så jag var inte så glad när jag vaknade. I vilket fall så begav jag mig ner för att äta frukost och direkt efter frukosten så fick vi besök ifrån Sundsvall, vilket var trevligt! Jag visade dem att min lilla kissemiss Lily kan göra apport. Det är faktiskt sant! Haha. Jag kastar en leksaksråtta åt henne, hon springer efter, tar den och så kommer hon tillbaka till mig och lägger ner den framför mig. Så otroligt sött! ^^ Ibland tror jag inte att hon vet om att hon är en katt, för hon beter sig inte som en, haha!

Nu sitter jag i alla fall och kollar på The Hills. Det är nått slags maraton på MTV, så jag har suttit och kollat på det mestadels av dagen. Ikväll får jag se vad som händer. Det känns inte så roligt att sitta hemma en lördagkväll, men vad gör man när man måste spara pengar? Jaja, man får se hur denna lördag slutar... Nu: mat!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tittade också på the hills såg alla avsnitt som gick, snacka om slö dag! , hehe ;)

2010-01-10 @ 01:09:28
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0