When I get sad I stop being sad and be awesome again

2010-01-10 01:28:46

Här sitter jag inkurad i täcket och kollar på nå skit på tv:n. Min kväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Är lite besviken förstås, men vad kan man göra åt saken? Det är bara att rycka på axlarna och gå vidare. Min lördagkväll blev bra ändå. :)



Först så åt vi god mat som bestod av bl.a. kyckling, cashewnötter, bambuskott, currysås och ja, det var allt möjligt blandat i den där grytan - och gott var det! Det åt vi tillsammans med ris såklart. Efter det satt vi och kollade på "Independence Day" och under tiden vi kollade på den så blev jag masserad, sweeeeet! Filmen var riktigt bra faktiskt. En skådespelare som är med i den är bl.a. Will Smith, som är en stor favorit hos mig, och hans kommentarer i filmen var klockrena, haha! "Welcome to earth!". Wellwell, nu är det läggdags för min del. Godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0