I've got a lot on my mind right now

2010-01-11 21:00:30

Idag har jag hunnit med att kolla på Armageddon (och jag grät floder som vanligt), ätit pannkakor som jag fortfarande är proppmätt efter, rengjort mina sminkredskap, fått min dvd att fungera igen och fått i ordning och planerat in en massa under de närmsta veckorna.

Nu sitter jag inkurad i en filt, as usual, och kollar på satc. Jag har en huvudvärk som bara blir värre och värre, men det beror nog på att I've got a lot on my mind right now. Det blir nog en tidig kväll för mig ikväll...


Tips! Det är väldigt viktigt att tvätta sina sminkredskap ofta, med antingen schampoo eller balsam i ljummet vatten, eftersom de bär på bakterier. Helst ska man tvätta sina borstar och svampar minst 1 ggr/v och de ska helst förvaras separat från själva sminket i sminkväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0