Life's too short to make trouble out of small things

2010-01-27 21:26:45

Snön har verkligen vräääkt ner idag, helt insane. Från att inte snöat på ett bra tag (som har varit hur skönt som helst!!!) till att det bara vräker ner. Är det något jag hatar just nu så är det snö och kyla. Varför inte ge mig sommar och värme, TACK?!

Som tur är så har jag suttit inkurad i mitt täcke nästintill hela dagen. Pappa försökte få med mig ut och skotta, men jag vägrade. Som jag sa tidigare; jag hatar kyla och + att jag är fortfarande förkyld, så jag ville inte direkt gå ut och bli iskall och riskera att vara förkyld ännu längre. Nej tack! Dagen har istället spenderats i sängen tillsammans med Grey's Anatomy's andra säsong och varm oboooy! Men har även varit duktig och pluggat lite körkortsteori. (:

Jag sitter även här och känner hur magen kurrar alldeles på tok för mycket, men insåg nu att det är ju inte så konstigt eftersom jag inte har ätit någon middag idag... Hur gick det till egentligen?! Ska gå ner nu och få i mig lite mat i magen och sen blir det nog Grey's igen som gäller, det är ju sååå bra!

Några av mina läsare som kanske tittar på Grey's?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0