Sad, but true

2010-01-16 23:09:24

Jag kan inte ens komma ihåg senast jag hade en god natt sömn, men inatt så sov jag verkligen som en stock och lite väl länge för den delen. Jag vaknade runt ett tiden och åt frukost då (om man nu kan kalla det för frukost den tiden på dygnet?).

I vilket fall så har jag varit sängliggandes hela dagen pga. magont. Det känns som att man är mer sjuk än frisk nu för tiden, inte kul. Dagen har som sagt spenderats i sängen, samtidigt som jag och syrran har kollat på hela Grey's första säsong. Sad, but true. Men till mitt försvar så är det bara nio avsnitt i den första säsongen. Vi fick även besök av våra släktingar från Dalarna en sväng idag också, vilket var trevligt! Men nu så ska jag återgå till att kolla på "Ghost Ship" som går på kanal 5. Hoppas ni har en bra lördagkväll, gott folk!


Kommentarer
Postat av: maariawh

sv: nää,tack det är bättre nu :) kul med körkort! jag har bara varit i skolan,sj? kram

2010-01-19 @ 19:18:22
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0