I'm sick of being sick and tired

2010-01-10 20:45:40

Det blev en lite lång sovmorgon idag, till klockan halv två närmare bestämt, men what the hell... det är ju söndag. Idag gjorde jag mig ett ryck och städade klart mitt rum, så nu är det finfint igen. Har även tänt mitt doftljus så nu luktar det även toskanska vingårdar här inne, det gillas! Jag hade egentligen tänkt att jag skulle ta ett långt och härligt bad nu, men det får jag göra en annan dag, för nu ska jag gå ner och joina familjen framför tv:n och kolla på denna snygging;


Hur kan man se förbannat bra ut?

Kommentarer
Postat av: dinstina

han är ju asful, haha :D

2010-01-10 @ 21:18:58
Postat av: emma

Jag tycker inte att han är snygg, men han är inte ful heller. Han är söt och en riktigt bra skådespelare! kram :)

2010-01-13 @ 19:53:45
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0