T H U R S D A Y

2010-01-14 19:52:54

Min huvudvärk, som jag fick igår någon gång under dagen, håller fortfarande i sig. Förjävligt? Ja! Tog en alvedon och en ipren någon gång mitt på dagen, men det har fortfarande inte hjälpt. Jag hoppas verkligen att den har försvunnit tills imorgon, helst ikväll, annars blir jag väääldigt less.

Det enda jag har gjort idag som är värt att nämnas är att jag har kollat på filmen "2012" med pappa. Har några av mina läsare kanske sett den tro? Mayafolket har ju förutspått att jorden ska gå under den 21 december 2012 och det tror jag faktiskt inte ett skit på. Visst, de har haft rätt om vissa andra saker tydligen, men varför just då liksom? Nä, jag säger så som jag sa till pappa; jag ska bli gammal och gråhårig och det blir jag inte om två år direkt, så... Wellwell, nu så ska jag lägga mig och vila en stund, i hopp om att min förbaskade huvudvärk försvinner snart. Sen blir det: pluggpluggplugg!


Kommentarer
Postat av: amanda

alltså, mayafolket levde ju för SJUKT längesen, klart att dom inte kunde planera åren hur långt som helst, dom har ju ändå suttit ett bra jävla tag och lagt upp år och allt det där ju, eloge till dom för att dom ens orkade! dom hann säkert dö innan dom ens var klar.. usch, blir så arg. tror inte heller på det där, haha :D

2010-01-14 @ 20:15:05
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: David

Mayaindianerna förutspådde det inte alls, det var någonting dom kom på för filmen. Deras kalender tar slut då, men dom har inte sagt någonting om att världen ska gå under, det var amerikanerna som kryddade på det.



Så det är nog lugnt.

2010-01-14 @ 20:24:45
URL: http://crosson.blogg.se/
Postat av: Sören

Fan, min ICA-kalender tar ju slut i år! We're all gonna die!

2010-01-14 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0