Borta bra, men hemma bäst!

2010-07-19 19:52:55

Min helg spenderade jag med min familj i sommarstugan. Det kändes konstigt att syrran inte var där, men vi hade åtminstone Anita, Evert och farfar som kompenserade upp det litegrann. :)

På fredagen orkade vi inte göra nått speciellt, utan det blev mer att vi drack och åt lite gott och chillade. På lördagen åkte vi ut med båten och fiskade. Ingen gädda blev det (haha!), men minst 15 abborrar fick jag (och inga små heller!). Jag hann knappt kasta i, förrän det nappade igen. SJUKT KUL! Jag fick flest och störst fiskar. Alla kallade det tur, men jag kallar det skicklighet! ;) På kvällen blev det våran traditionella pokerturnering och god mat. På söndagen blev det en till fisketur och även denna gång fick jag flest och störst fiskar, hihi! Dock var det inte lika många som på lördagen, men några stycken i alla fall. Kulkul! :)

Denna helg har varit en välbehövlig semester som vi inte ville åka ifrån, men sen när vi kom hem så förstod vi verkligen innebörden av ordspråket "borta bra, men hemma bäst!".

Bilder från sommarstugan



Bryggan

Utsikten från sommarstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0