WHY SO SERIOUS?!

2010-07-13 00:05:52

Nu är årets första dopp avklarat också! Efter ett tag så gick det väl an... efter att hela kroppen domnat bort. Imorgon blir det beachen med mamma som gäller, dock bara schteeek på stranden. Vilket påminner mig om att jag måste införskaffa mig några tidningar som jag kan underhålla mig själv med då.

Ikväll blev det hemmamys för hela slanten. Vi tittade på Batman - The dark knight och jag bara älskar Heath Ledger i den filmen. WHY SO SERIOUS?! Tillsammans med filmen hade vi lite gott tilltugg att smaska på. Härlig måndagkväll, må jag säga. Nu är det bäst att jag går och lägger mig om vi ska komma iväg tidigt till stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0