Get crazy, get wild, let's party, get loud!

2010-07-15 12:54:10

Det blev en impulsutgång igår med Thomas, Emma & Linnéa. :) Det började med att vi satt hos Thomas och chilla och drack mojitos. Lite senare åkte vi till Micke & Johan där det verkligen var fääääst. Senare drog vi in på bockarna, där jag träffade på massa trevliga personer. Personer som berömde min blogg, personer som jag har minnen tillsammans med, personer som gav mig komplimanger, personer who had a little too much to drink, personer som jag inte träffat på år och dagar och personer som bara är bäst!

Thomas bjöd oss på lite goda mojitos, mmmmums!

Linnéa satt och gungade och såg söt ut, hihi :)

Bästaste Thooomaaaaas

Sedan åkte vi till Micke & Johan och där hittade vi Emma. Bästa b-rudarna

Söta Emma hittade Johans festliga brillor

Vi brudar innan min mobil dog och vi åkte ner på bockarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0