Har bokat biljetter...

2010-06-29 16:47:26

Åååh, nu har jag äntligen bokat bio biljetter till Twilight Eclipse. Det var meningen att vi skulle gå på premiären, men så blev det missförstånd mellan mig och syrran, så det blev att vi går på måndagen istället. Men jag är int' bitter för det!

Jag hoppas bara inte att folk som har sett den på premiären eller andra som har sett den innan avslöjar vad som händer i filmen, det brukar ju oftast bli så. Har väldigt höga förväntningar på denna film med tanke på hur New Moon slutade och alla trailers jag har sett, samt att jag läste nyss att författaren har sagt att denna är det bästa av Twilight filmerna.

Jag längtar så fruktansvärt mycket! Någon mer än jag som gör det?

Är ni Team Edward eller Team Jacob? Jag är självklart Team Edward, forever and ever! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jag vill också se den! (:



vore snällt om du röstade på mig i denna fotofävling

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=johanna+r%F6ding

2010-06-30 @ 14:13:24
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0