Lugn, men rolig söndagkväll

2010-06-29 16:08:15

I söndags hann jag knappt vakna och äta frukost innan familjen drog igång en kubb-turnering. Det var jag och Bea mot mamma och pappa. Mamma och pappa var hur självsäkra som helst och trodde att de skulle vinna, men icke! Solklar seger från min och Beas sida! ;) Resten av dagen låg jag och schtekte på altanen, härligt! :)

På kvällen åkte jag till Jättendal för att träffa stockholmarna Tom och David, mycket trevligt! Vi hamnade nere hos Ida och Per, där vi tittade på film. Först "Undisputed" och sen "Blood and Bone", riktigt bra filmer faktiskt!

En riktigt lugn men rolig söndagkväll. Kul att träffa Ida ♥, som jag inte träffat på hur länge som helst (Per också då, får väl vara med på ett hörn han också, haha!), och så säga hejdå till Tom och David som åkte tillbaka till Stockholm igår.

Sammanfattning: Riktigt trevlig söndagkväll! :)

Lyckades få en fin bild på Ida och Per, fastän de inte ville vara med på kort. Puss på er! ;)

Tom hade inga problem med att vara med på kort :)

David fulade sig på alla kort så att de blev suddiga, så denna var den enda som såg normalast ut och då sitter han helt inne i fotbollsmatchen, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0