It's been a looooong day

2010-06-02 18:59:58

Vilken lång dag det har varit! Dagen började med att jag klev upp halv sju, för att göra mig i ordning och sen åka iväg till tandläkaren. Allting såg fint ut, så det tog inte så lång tid innan jag var på väg därifrån. Efter det åkte jag iväg och jobbade och efter jobbet blev det en sväng på stan, där det blev lite shopping. Hann även äta en bit mat innan jag åkte och hämtade min iphone som har varit på lagning. Måste dock åka tillbaka dit imorgon, för det har blivit nå knas med knappen. :( På vägen hem svängde jag förbi ICA och köpte med mig lite tidningar som jag kunde läsa medan jag låg på altanen och schteeekte. Såå härligt med sol! Nu tänker jag inte göra någonting ansträngade, utan bara ligga och kika på tv. Lägger in bilder på mina inköp om ett litet tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0