Ett gott skratt förlänger livet

2010-03-25 14:07:16

Det sägs att ett gott skratt förlänger livet, well... idag förlängde jag mitt liv med några år. För nån dag sen bakade jag en sockerkaka och igår så klagade jag på pappa för att han inte hade provsmakat den. Så idag så tog jag och pappa en varsin sockerkaksbit och efter det så löd våran konversation såhär:



Jag började gapskratta direkt och när jag hade lugnat mig relativt bra, så berättade jag för pappa va jag egentligen sa och sen vek vi oss båda två av skratt. Har tamejfan aldrig tråkigt med min pappa, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha! ;)

vad gör du ikväll? :)

2010-03-26 @ 21:02:00
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0