Spring Clothes

2010-03-10 21:06:08

När klockan ringde kvart över sex imorse, så ville jag verkligen inte kliva upp. Dålig sömn, sovit konstigt och magont, ingen vidare hit direkt! Men jag tog mig i kragen och tvingade mig upp. Åkte in till stan och hade två körlektioner, som gick jättebra! Efter det gick jag på stan en sväng och kikade och upptäckte att det kommit in lite vårkläder nu, färgglatt och härligt! Kul kul! :)

Jag längtar tills jag kan köpa en massa sån't nu. Visst, jag kan ju köpa det nu om jag vill, men ni måste erkänna att det känns rätt så surt att inte få möjlighet att använda det nu direkt med tanke på att det fortfarande är snö kvar och det blåser kallt. Därför kommer jag nog att vänta med detta ett litet tag, men jag känner bara hur det kliar i fingrarna på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0