You don't know what you got 'til you're missing it a lot

2010-03-23 20:02:50

Jag som gick och la mig tidigt igår, vaknade ungefär vid klockan sex imorse (men jag skulle inte kliva upp förrän halv åtta, så då somnade jag om). Sen när jag blev väckt så ville jag inte kliva upp ur sängen för att det kändes som jag bara fått några minuters sömn. Varför blir det så? När det blir så där så känns det ju som att de andra timmarna var som bortkastat.

Menmen, så kan det gå. Idag började jag dagen med en körlektion och det gick jättebra! På vägen hem hade jag en trevlig pratstund med både Cicci och Jänni som var med bussen, kulkul. :) När jag kom hem så var jag verkligen "slö, slapp och likgiltig", som man brukar säga. Men istället för att lägga mig och sova (som jag vanligtvis skulle ha gjort) så började jag plugga, duktig jag känner mig! :) Nu ska jag plugga lite till och sen är det DH och Cougartown som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0