Usel uppdatering, I know

2010-03-01 21:06:51

Det var väldigt längesen jag uppdaterade nu, nästan en vecka sen sist, dåligt dåligt. Men har haft fullt upp med både det ena och det andra de senaste dagarna, men en "liten" sammanfattning får det bli.

Torsdag
Jag hade egentligen planer på att åka till Sundsvall på fredagen, men eftersom min syster skulle åka in i torsdags och ville ha sällskap, så henkade jag med henne. Vi åkte halv nio bussen in (vilket var = jag sov på bussen in) och när vi väl kom fram så gick vi i affärer och kikade runt. Det jag var ute efter var att hitta en klänning som jag kunde ha på lördagen (alltså i lördags), men jag hittade tyvärr ingen. Runt tolv tiden åkte vi upp till Granloholm, där min syster gjorde en intervju med en munmålare (som verkligen var hur trevlig som helst!). När intervjun var klar så åkte vi ner på stan igen och åt på donken. Jag hann även ringa och möta Amanda innan jag skulle åka hem, vilket var trevligt! :)

Fredag
I fredags så kände jag mig helt slut i både kropp och sinne, så för det mesta så tog jag det lugnt och vilade upp mig inför lördagen. På kvällen hade vi en traditionell familjekväll med god mat, spel och film.

Lördag
I lördags hade jag ingen lugn stund alls. Dagen började med att jag fick åka in på hälsocentralen, för att kolla upp mitt födelsemärke. Min katt hade nämligen klöst sönder det, så jag fick lite småpanik, men som tur var så tyckte sjuksköterskan att det såg okej ut och jag fick åka hem. När jag kom hem var det bara att göra sig i ordning och packa, för att sedan åka till Stina. Där var det förfest och senare gick vi vidare på Stadt. Förfesten var riktigt kul, men Stadt däremot... var en riktig besvikelse. Var där en stund iaf, men sen gick vi hem till Stina istället och fikade och sov, såå skönt! En sak till som gjorde mig besviken och irriterad var att mina favoritörhängen försvann :(

Söndag
Jag hade en klassisk "dagen efter"-dag. Eftersom jag sov hos Stina, så fick jag åka buss hem (som för övrigt kan vara ett av bland det jobbigaste man kan göra dagen efter?! jag hatar att åka buss). Sen resten av dagen spenderades i antingen soffan eller i sängen kollandes på film, förutom när jag åt den klassiska "dagen efter"-maten; pizza, mmmums!

Måndag
Idag började jag dagen med att ha två körlektioner. Efter det så gick jag på stan och kikade en sväng, tills bussen skulle gå, och då träffade jag på Emma. :) Hade ingen aning om att hon skulle vara i stan, så jag blev glatt överraskad. Sen var det raka vägen hem och i säng, haha. Blev en liten powernap innan jag satte igång med pluggandet. Nu ska jag kura ner mig i sängen igen och kolla på "Tomorrow Never Dies" som går på tv3 nu. :)

Kommentarer
Postat av: amanda

det var hur trevligt som helst! måste planera in nåt :) kanske i veckan?

2010-03-05 @ 22:17:46
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0