LONG TIME NO SEE

2010-05-11 18:26:30

Nu var det väldigt längesen jag bloggade, ohmy. Jag har i alla fall äntligen blivit frisk, eller ja.. någorlunda i alla fall. Så här sjuk som jag har varit nu var det VÄLDIGT längesen jag var sist, allting hände liksom på  en och samma gång. Men nu är jag som sagt frisk och det har hänt lite grejer, bland annat så har jag gått och skaffat mig ett jobb. :)

Så idag har jag jobbat och så har jag varit på ett möte. Nu är jag hemma och är helt slut i kroppen. Tänkte lägga mig och kolla på Gossip Girl nu, samt förbereda lite inför morgondagen. Sen väntar en helkväll framför tv:n med Ugly Betty, Desperate Housewives och Cougartown.


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!! vad för jobb? :)

2010-05-11 @ 20:04:38
Postat av: Emily

Hej, fin blogg! (: Vad jobbar du med då?

2010-05-13 @ 23:06:20
URL: http://emilysoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0