Händelserik onsdag

2010-05-26 20:41:21

Idag var det svårt att kliva upp kände jag. Om jag hade varit ensam hemma så hade jag lätt stängt av alarmet och sovit vidare, men som tur var så var jag ju inte ensam.

Mamma var på mig hela tiden och sa att jag skulle kliva upp och hon gav sig inte heller, så tillslut så blev jag så less på att höra det så jag klev väl upp då. Utmattningstekniken? Ja, men bra nog! Även fast du kan vara lite jobbig ibland mamma, så älskar jag dig! ;)

Men en snabb liten sammanfattning av min dag då; jag åkte in till stan på möte, åkte och köpte frukost (en räkmacka på Dackås, SÅ GOTT!), åkte iväg och jobbade, kom hem, åkte in till stan igen med mamma och hämta Bea, kom hem och nu är min kusin Linda här och hälsar på. :) Vi sitter här nu och svullar i oss popcorn och väntar på att Grey's ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0