Finväder!

2010-05-17 20:32:34

Gud vilket fint väder det har varit idag, så härligt! Dock när jag kollade på YR igårkväll innan jag gick och la mig så stod det att det skulle vara molnigt hela dagen, så då blev man lite depp, och det var det ju till en början också imorse men sen klarnade det ju upp. SWEET!

Jobbade idag och efter det gick jag på stan en sväng och köpte lite nödvändigheter. Sen när jag kom hem så la jag mig ute på altanen och stekte lite. Ett tag var det 39° på våran altan, hur härligt är inte det? Sen när resten av familjen kom hem så städade vi undan på altanen, så att vi kunde äta ute för första gången i år, vilket var hur nice som helst! Efter middagen la jag mig ute i solen igen och somnade, så har fått lite färg idag. :) Nu ska jag återgå till att titta på Top Model och efter det Svenska Hollywoodfruar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0