SUNDSVALL

2010-05-15 12:38:12

Gårdagen spenderades i Sundsvall hela dagen, eller rättare sagt i Birsta City, med många fler shoppingsugna människor. Vart man än gick så var det fullt med folk. När vi kom dit så mötte vi upp Anita och Evert och fikade med dem. Jag fick även en liten slant av dem för att jag har tagit körkort, vilket var jättesnällt och gulligt av dem. :)

Efter det blev det shopping, men det enda jag köpte var en ny jeansjacka och lite nödvändigheter. No big deal liksom. Lite tråkigt eftersom jag verkligen hade sett fram emot att shoppa och så hittar jag ingenting just. Menmen, så kan det gå. Innan vi åkte hemåt så blev det en matbit på Sibylla. också. En mycket rolig dag med familjen. :)



Kommentarer
Postat av: TM'

älska jeansjackor!

btw: fin blogg du har! :)

2010-05-15 @ 17:36:00
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0