The Fourth Kind

2010-05-14 00:33:57

Jag har precis kommit hem och jag borde egentligen sova nu, för jag ska upp tidigt imorgon, men jag tänkte bara göra en liten snabb uppdatering för imorgon kommer jag att ha fullt upp.

Ikväll åkte jag ju som sagt till André och där spelades det både tv-spel och kollades på film. Filmen vi tittade på hette "The Fourth Kind" och den var faktiskt bra. Knepig, men bra. Den är tydligen verklighetsbaserad, men om den är det så förstår jag inte riktigt varför det som händer i filmen inte har uppmärksammats mer?! Ni borde titta på den! Oj, nu gäspar jag så att jag blir alldeles tårögd, bäst jag går och lägger mig. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haft en bra fredag? :)

2010-05-14 @ 19:51:33
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0