Doftljus & Gossip Girl

2010-11-30 20:33:32

Efter allt doftljussniffande ikväll har jag sjukt ont i huvet. Men man kan ju inte låta bli för dom luktar ju så himla gott, i alla fall dom flesta. Jag beställde några åtminstone, så jag får väl se när de kommer. Efter det blev det lite fika & skitsnack och jag fick höra den bästa historien för i år.

En gubbe stod i kön på Maxi och lastade upp varor i kassan, medan han hade en tant och en kvinna med sin son bakom sig. Sonen stod och knuffade deras vagn på tanten framför och första gången vände hon sig om och log lite smått åt honom. Sen när det hände flera gånger så förväntade sig tanten att mamman skulle säga åt honom att sluta, men det gjorde hon inte, så då bad tanten mamman att säga åt sin son att sluta för det gjorde faktiskt ont. Då sa mamman "Näe! Jag tror på fri barnuppfostran!" och tanten blev chockad. Då kommer gubben, han som stod och betalade i kassan, och tar upp sin fil som han hade handlat, öppnar den och går fram till mamman och häller den över henne och säger "De trodde på fri barnuppfostran på min tid också!".
TRUE STORY! Det hände tydligen här i stan på Maxi, klockrent!



Nu tänkte jag lägga mig och kolla på tv, men DH & Cougartown visas ju inte ikväll av någon anledning så det är ju ingenting bra på tv:n. Tråkigt, tråkigt. Jag får väl lägga mig och kolla på det nya Gossip Girl avsnittet och så får det kanske bli en tidig kväll ikväll? Hmm, tål att funderas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0