LULEÅ

2010-11-03 16:21:16

TORSDAG
Klev upp supertidigt, tog bussen till Sundsvall och sen en buss från Sundsvall till Luleå som gick kl. 08.00. Bussresan dit var helt sick. Först dedär med bussbiljetterna (hahahaha!), sen var jag & Jenkan så trött så att vi blev pigg istället och började skratta hysteriskt för minsta lilla. Vi kom fram till Luleå kl. 16.25 och då hämtade Stina oss på busstationen. Vi åkte hem till henne och åt tacos, drack lite vin och sedan gick vi ut på äventyr i natten.


FREDAG

Dagen började med att vi åkte till stan och shoppade lite. Efter det åkte vi hem, gjorde oss i ordning och sen åkte vi iväg på förfest hos Daniel. Det kan ha varit den galnaste förfesten på länge! Strippshow x5 säger jag bara, haha! Senare gick vi ut på Allstar och innan vi åkte hem åt vi på Max, som kan ha varit den godaste nattmaten som jag någonsin ätit. Vi skaffade även en privat taxichafför, vilket var väldigt nice!

Våran lilla shopping på systemet, haha! ;)

Jimmys strippning var det absolut roligaste & klockrenaste på förfesten.

LÖRDAG
Vi vaknade och efter mycket om och men så gjorde vi oss i ordning för ännu en utekväll. Vi förfestade hos Marcus med en massa folk och sedan gick vi ut på STUK. Efter det gick vi hem till Stina och efterfestade där till 7 på morgonen. Sedan slocknade vi alla 6 i hennes lilla lilla lägenhet och det mest minnesvärda var megaskeden, haha!

Jag & Jenkan håller på att öppna en av våra champagne flaskor, det gick väl sisådär (haha!)

Lite av folket som var på förfesten

Jag & Munters, haha! ^^

Jag & Daniel, stiligt! ^^

MEGASKEDEEEEN!

SÖNDAG
Denna dag var en helvetes dag. Vi var superbakis och supertrötta! Vi åkte på Max och käka och gick en kort promenad, sen låg vi bara hemma och dega.

MÅNDAG
Vi vaknade, käka frukost och packade i det sista. Sen skjutsade Stina oss till busstationen där vi alla tre sa hejdå till varandra. Stina skulle åka iväg till skolan, Jenkan skulle åka till Älvsbyn och jag skulle åka en 8 timmars bussresa hem själv. Bussen hem var sjukt tråkig utan Jenkan! Men när jag väl kom fram till Sundsvall stod hela familjen och väntade på mig där. Vi åkte iväg och käka och sen var det raka vägen hem. Home sweet home! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0