I was the one you always dreamed of, you were the one I tried to draw

2010-11-24 20:09:30

Är såååå trött nu. Vill egentligen lägga mig och sova nu, men tänker hålla mig vaken och kolla på Grey's först! Fram tills dess får jag underhålla mig med att kolla på lite grejer till lägenheten (Nej, jag kommer aldrig att tröttna på det!) och lyssna på snöstormen utanför mitt fönster. Vissa gånger känns det som att huset ska blåsa bort, helt sick!


Är det några av mina läsare som också kommer att sitta
fastklistrad framför Grey's ikväll bara för att titta på McDreamy?


Kommentarer
Postat av: Malin

Nääää! Ska kolla true blood! :D

2010-11-24 @ 20:44:22
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0