CAT & RAT

2010-10-21 22:49:03

FYFAAAN! Jag höll seriöst på att svimma nyss! Tidigare idag så berättade Bea att Alix, våran katt, hade tagit in en mus i hallen. Jag tänkte ju inte mer på det, för jag visste ju att dom hade tagit ut den. Men det var inte det enda han hade tagit in...
Sen nu så har jag precis gjort mig i ordning för att gå och lägga mig, så ser jag att Alix kommer in i mitt rum och inte brydde jag mig om det eftersom han brukar sova här inne. Men så helt plötsligt så hör jag han hålla på med nått vid mitt fönster och så kikar jag, då är det en HALV råtta som ligger bakom min gardin. EN HALV JÄVLA RÅTTA. Kapad på mitten och allt... Jag skrek på pappa, som hade gått och lagt sig stackarn, så fick han ta reda på den.
Har jag nämnt att jag ska sova inne hos min syrra inatt och att jag kommer att städa hela mitt rum EXTREMT noga imorgon?! FÖR DET SKA JAG! Blä....

Mongo katt jag har, men jag älskar han ändå. ♥ Bara han inte tar in råttor (som desutom är halva) in i mitt rum, det lilla äcklet!

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken söt katt! :) förutom det dära med råttan då ;)

2010-10-25 @ 00:44:30
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0