Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig

2010-10-27 08:14:32

Som ni kan läsa i rubriken, så blir det inte riktigt som man har tänkt sig ibland. När jag var halvvägs till jobbet idag, så får jag ett sms av min elev där det står att hon är sjuk så att det inte blev någonting idag. Vad kan man göra liksom? Det var bara att vända och åka hem igen. Så då blev man helt plötsligt ledig idag! Men vad gör jag vaken den här tiden? Jag får se det på den positiva sidan - nu behöver jag i alla fall inte stressa med allt idag; jag har ju som sagt mycket tid på mig. :) Men först så ska jag sova bara en liten stund till. SEE YA LATER! :*

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :) vad händer för skojsigt idag? :D

2010-10-28 @ 06:03:24
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0