SUNDSVALL

2010-10-20 19:04:02

Idag började dagen med jobb och sen blev det Sundsvall/Birsta. När vi kom dit så åt vi först lunch/middag på IKEA och jag åt inte lite direkt, så jag kommer väl att vara mätt i en sisådär... vecka? Det kändes som så efteråt och det gör det fortfarande. Sen gick vi och shoppade lite och för mig blev det en vinterjacka, dvd-lådor och lite små nödvändigheter. Tack för en bra dag, brudar! :) Här kommer bilder på dagens inköp:

Min nya vinterjacka var absolut det bästa köpet idag!

Dvd-lådor, nu kan jag ha lite ordning på mina filmer också. Brabra!

Kommentarer
Postat av: frida

Vart köpte du jackan? :) Den var verkligen jättefin!

2010-10-20 @ 19:07:57
Postat av: Benitha

Tack! :) Jag köpte den på Intersport :)

2010-10-20 @ 19:10:30
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0