FRIDAY

2010-09-24 22:15:21

Denna vecka har gått sjukt fort! Har inte alls hunnit med allt jag tänkt göra, men lite åtminstone. Efter jobbet idag så åkte jag först och bytte bil med pappa och sen åkte jag iväg till Maxi och där träffade jag upp Cicci, Jänni & Malin en sväng. Där handlade vi lite godsaker tills imorgon. Ser verkligen fram emot morgondagen, tror det kommer att bli riktigt kul! :) Efter det gick jag på stan en sväng och där köpte jag ett skärp och ett iphoneskal, riktigt nice.

När jag kom hem efter en riktigt lång dag så skickade jag i mig lite mat och tog sen en powernap på någon timme. Ikväll blev det en hemmakväll med familjen, riktigt mys. Vi sitter och tittar på "Se upp för dårarna!" på TV4 och nu så ska jag gå ner och fortsätta titta på det. Visar senare bilder på mina inköp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0