GODMORGON!

2010-09-28 06:57:22

Har ni alla sovit bra? Hoppas det! Själv har jag sovit riktigt skitdåligt inatt och det gjorde inte saken bättre att jag vaknar 05.45, när jag ska kliva upp kl. 06.00. Hatar när man vaknar alldeles strax innan, blä!

Hur skönt är det inte när man vaknar mitt i natten och inser att det är flera timmar kvar tills man ska kliva upp? Det tycker jag är alldeles underbart! Jag tycker att det nästan är värt att ställa ett alarm mitt i natten och se att man får som sagt sova flera timmar till, då mår jag bra!
Men hur surt är det inte när man vaknar ungefär 5-30 min innan man ska kliva upp? Det kan ju förstöra ens dag, i alla fall min. För oavsett hur mycket jag har sovit innan det spelar ingen roll, för jag vaknade 15min innan den rätta tiden och då kändes det som att jag bara hade sovit den där kvarten och går runt som en zombie mestadels av dagen. Håller ni med?


Aja, nu måste jag åka iväg och jobba. CIAO! :*


Kommentarer
Postat av: Johanna

okejj :)

jo jag mår bara bra idag! :)

hur är det med dig?

Kram

2010-09-28 @ 09:55:42
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0