I won't hesitate no more

2010-09-02 21:51:23

När jag kom hem ifrån jobbet så slocknade jag nästintill direkt i fåtöljen och sov en sisådär tre timmar. Efter min ”lilla” powernap så var jag duktig och städade undan lite i mitt rum, som skulle ha gjorts för flera veckor sedan iofs, men det hör inte hit... Jag har städat och varit duktig punkt slut. Nu är myskläderna på och jag har precis varit ner och ätit. Kom på att jag inte hade ätit någon middag idag, så det var inte undra på varför jag var lite hungrig. Knepigt ändå, eftersom jag brukar bli rätt så grinig när jag inte har fått i mig någon mat (haha!). Nu tänkte jag gå ner och tvätta bort sminket och göra mig redo för att gå och lägga mig, blir en tidig kväll ikväll. Nattinatti! :*

Hihi, jag just nu. Myskläder och uppsatt hår är bland det härligaste jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0