MONDAY

2010-09-06 22:36:05

Som ni kanske såg i inlägget innan, så hade jag lite grejer att göra idag. Först blev det jobb och göra lite ärenden på stan. Sedan blev det en snabblunch på donken och möte på Arbetsförmedlingen, vilket gick jättebra. Efter det hämtade jag upp syrran på skolan och vi gjorde lite fler ärenden innan jag åkte och provkörde en bil, hihi.

Var helt utmattad när jag kom hem, så la mig och vilade en stund. Den stunden var ca två, tre timmar. Jag kan inte ta korta powernaps. Har precis fått i mig lite ”middag”, om man nu kan kalla det den här tiden på dygnet? Nu ligger jag och kikar på tv och ska alldeles strax gå och lägga mig igen. Skönt att jag fortfarande är trött, jag har ju några timmars sömn att ta igen efter helgen, haha! ^^ Nu ska jag återgå till att titta på Holly’s World.


Bild tagen härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0