RUMFIX

2010-09-16 21:49:44

Dagen började med lite jobb. När jag kom hem så mådde jag inte alltför bra, kände mig väldigt hängig och så, så jag la mig för att vila en stund. Det dröjde inte länge förrän André ringde och var pratsjuk. Efter att jag hade pratat klart med honom mådde jag mycket bättre och då började jag städa & dona på i mitt rum istället.

Ikväll har jag flyttat min byrå till andra änden av rummet och rensat & kastat en massa onödigt skit som bara har legat och skräpat och tagit upp plats. Imorgon ska jag rensa färdigt och fixa med mitt "nya" skrivbord (det är mitt gamla, som mamma har haft, men nu ska jag ta tillbaka det men göra om det lite). Ska bli spännande! Har även hela morgondagen på mig, eftersom jag är ledig. :) De é nice. Nu är jag helt slut och det är läggdags för min del. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0