GÅRDAGENS BRAVADER

2011-04-24 12:30:00

Är huvudet dumt får kroppen lida, yes indeed. Har jätteont i hela kroppen, mest i magen, kan typ inte röra mig utan att det känns som att jag ska spy. Blä!

Gårdagen började med att jag hämtade Emma på busstationen och vi åkte hem hit för att göra oss i ordning. Sen åkte jag & hämtade Cicci, Malin, Andreas & Adam och det slutade med att det blev förfest här hemma. Vid elva tiden åkte vi till Gossip och där kryllade det av folk. Det blev ett x antal shotar och mycket dans. Efter Gossip följde jag & Adam med folket till busstationen och sen gick vi vidare på Hoppes och köpte med oss mat hem till mig. Här hemma satt jag & Adam och svulla mat, medan Johan spelade Wii och klådde alla mina rekord typ. :( Sen däckade vi runt fem tiden och vaknade runt halv tio.

Grabbarna drog vid elva och nu ligger jag helt förstörd i soffan typ. Så dåligt som jag mår nu var det längesen jag mådde dagen efter. Känner att nu blir det lugnt för mig ett tag i alla fall. Men tack för en rolig kväll, flickor & pojkar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0