TUESDAY

2011-04-19 23:03:45

Efter frukosten/lunchen så fick jag för mig att åka hem och hälsa på och precis i samma veva så ringde min syster, så då åkte jag och hämtade upp henne på Broman och sen åkte vi hem.

Väl där hemma så kikade vi på lite utbildningar, fixade med deklarationen och räkningar och bytte däck. Jag gick även och hälsade på grannen som hade hundvalpar. Alla var tyvärr tingade, annars hade jag lätt kunnat tagit med mig en hem eller två. SÅ SÖTA!

Men nu så är jag hemma och funderar på vad jag ska göra i väntan på att Big Brother börjar, hmm... kanske ta mig an disken som jag inte har orkat tidigare? Ja, det får nog bli så.

Hundvalparna tyckte det var väldigt roligt att bita & dra i mammas tygkasse, haha!

Denna sötnos ville jag ta med mig hem, så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0