Jag har haft det bättre...

2011-08-24 15:51:57

Är det någonting jag är less på att vara, så är det att vara sjuk. Nu börjar jag bli sjuk, igen. Ont i halsen, ögonen och öronen. Det enda som fattas nu är febern, suck... Men det dröjer nog inte så lång tid innan den kommer också, för så fort jag får ont i öronen men framförallt ögonen så vet jag att det inte är så lång tid kvar tills jag har feber.

Jag pallar inte bli sjuk, speciellt inte nu när jag inte har fått jobba någonting den här månaden men ska få jobba i helgen. Men det är väl så typiskt att man ska bli det då? Blääääääääää!

Och så har jag ingen bloggmotivation heller, därav de dåliga uppdateringarna den senaste tiden. Men så fort jag blir frisk så ska jag ta tag i det och en ny design ska fixas! Nu tänker jag bara lägga mig i soffan i fosterställning. Ciao sålänge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0