Andra januari

2011-01-02 23:58:00

Igår somnade jag ganska så tidigt eller ja, VÄLDIGT tidigt för att vara mig. Det var meningen att jag skulle titta på "Mamma Mia" som gick på teven vid halv tio, men då hade jag redan somnat. Så jag var väldigt utvilad när jag vaknade och det kändes riktigt bra att vakna och kliva upp före mamma & pappa, samt äta frukost med dom - vilket var väldigt längesen sist.

Men på något konstigt vis så lyckade jag somna om och sova fyra timmar till mitt på dagen. När jag vaknade upp då var jag alldeles slut; kände mig hängig och tröttast i världen, vilket jag anser är väldigt knepigt med tanke på all somn jag fått!

På kvällen kollade jag på Arn & Beck, samtidigt som vi mumsade på lite cashewnötter, gurka & morötter & dipp, samt lite ost & kex. Mys med familjen ftw! ♥

Kommentarer
Postat av: Thilda Andersson

Du hade antagligen sovit för länge, man blir trött då också ;)

2011-01-03 @ 15:52:34
Postat av: Benitha

Sv; Haha, ja antagligen. ^^

2011-01-03 @ 16:06:57
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0