Feber & Twilight

2011-01-07 23:58:00

Min förkylning håller fortfarande i sig, det är därför jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Imorse när jag precis hade vaknat, tog det inte lång stund innan jag fick ett samtal med fantastiska nyheter! Vill dock inte prata om det innan allt är säkert, men jag är i alla fall väldigt happy, happy, happy! :D

Har inte orkat göra så mycket idag, är så seg pga. febern, har bara varit liggandes. Men jag hoppas jag piggnar på mig snart för att nu i helgen så ska min moster komma hit med lite möbler till lägenheten som jag ska fixa till! So exciting! :) För övrigt så har jag bara varit hemma ikväll och tittat på Twilight & New Moon med mina föräldrar och nu så ska jag somna till den tredje. Goodnight! :*

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

sv, tack så mycket! :D och det gick jätte bra :*

2011-01-10 @ 16:09:37
URL: http://bryngelssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0