Nu börjar paniken & stressen infinna sig

2011-01-26 21:30:00

Tidsoptimisten i mig trodde att jag skulle vara klar med allt ett bra tag innan, men ack så fel jag hade. Jag har haft flera månader på mig, jag vet, men det mesta har gått åt till att planerat istället för att faktiskt ta tag i alla saker som man har planerat.

Allting tog så mycket längre tid än jag hade tänkt, så på så sätt är det bra att jag inte jobbar någonting mer denna vecka, så att jag kan fokusera helt och hållet på flytten.

Min slipning och målning på möbler tar mer tid än jag trodde och, ehm... ja, kanske det viktigaste har det inte heller gått så bra med. Jag har inte packat en enda pinal, okej? I'm freaking out! Jag hoppas verkligen att jag kommer igång med packningen en bra bit imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0